piątek, 11 lipca 2014

Przepraszam :(

Witajcie kochani. Wiem, ze tak dawno nie bylo rozdzialu, ale po prostu  nie moge go napisac. Polowa jest juz gotowa, ale zadne slowo nie chce juz sie dopisac. Podejrzewam, ze to przez to, ze ostatnio czytalam ksiazke, ktora mi sie spodobala i nadal ja przezywam. Obecnie jestem na biwaku z kolezanka ( Pozdrawiamy Julke ;D ) i pisze z komorki. W niedziele wieczorem wracam, a w poniedzialek rano jade na oboz, wiec nie ma szans, zebym cos napisala. Zreszta za kazdym razem jak usiade na laptopie to tylko siedze i patrze w monitor ;\ Dlatego nie widze innego wyjscia jak po prostu zawiesze bloga na pewien czas :C Wroce kiedy tylko najdzie mnie wena. No to do ,byc moze ,niedlugo ;)              Gruszka & Innax    

1 komentarz:

  1. Zabiję, osaczę, pokroję i nwm co jeszcze a tak na serio ci nic nie zrobię bo jesteś moim dzieckiem i Gale jest kolo mnie :3

    OdpowiedzUsuń