środa, 2 lipca 2014

Liebester Blog Award

Witajcie. Notka już niebawem, więc nie martwcie się. Tymczasem ... Zostałam nominowana do Liebester Blog Award przez Hana S. Dziękuję. Oto moje odpowiedzi.
                          
                                         Czym jest Liebster Blog Award?
 
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
 
Pytania 
1. Co Cię inspiruje?
Najczęściej patrzę na różne zdjęcia bądź rysunki lub słucham muzyki i wtedy wena sama przychodzi. Czasami czerpię inspirację z codziennych sytuacji ;)

2. Ulubione zajęcie?
Najbardziej lubię włożyć słuchawki w uszy i pójść pohuśtać się sama na huśtawce. Taak, ja taki samotnik ;D Ale lubię też pisać z moimi owockami :* lub wyjść na dwór z kolegą albo koleżankami ;)
 
3. Wolisz książki czy ich ekranizacje?
Książki, zdecydowanie :D
 
4. Wymarzony zawód?
Chcę być psychologiem. Problem ?
 
5. Jakie masz plany na przyszłość?
Jak już wspomniałam, chcę być psychologiem w przyszłości. W gimnazjum i liceum chcę iść na profil humanistyczny.
 
6. Wiążesz swoje marzenia z pisaniem?
Raczej niee.
 
7. Podjadasz? Jeśli tak, napisz co najczęściej :)
Hmm... Słodycze ;3
 
8. Ulubiony gatunek filmów?
Trailer ( tak to się piszę ? ), SF i romansideła ;3
 
9. Gdybyś mógł poznać kogoś sławnego i znanego na całym świecie, kto by to był?
Josh Hutcherson i Jennifer Lawrance
 
10. Ulubiony autor?
Nie mam ulubionego. Na pewno to nie jest jedna osoba ;D
 
11. Dlaczego zdecydowałeś/łaś się na założenie bloga?
Przede wszystkim czułam niemały niedosyt po zakończeniu trylogii " Igrzyska Śmierci ". A po drugie chciałam spróbować swoich sił. Chciałam zobaczyć czy ktoś to będzie w ogóle czytał. Trochę osób czyta ;D
 
A ja nominuję :
peetniss , katnissipeetadalszeycie.blox.pl
zoozia123 , dontwantoforget.blox.pl
Emily Saws , podskrzydłamikosogłosa.blogspot.com
anna.watza i annabelka2000, poigrzyskach.blox.pl
nszynarska, mellarkeverdeen.blox,pl
 
i to na razie tyle, ale dopiszę xD 
Pytania dla nominowanych :
1. Co Cię zainspirowało do napisania bloga ?
2. Masz jakąś fobię ? Jaką ?
3. Ulubiony kolor ?
4. Jakie książki, które dotąd przeczytałaś, najbardziej Cię urzekły ?
5. Czy pisząc tekst masz wielki trudności z interpunkcją, bądź ortografią ?
6. Czytasz inne blogi , nie tylko o tematyce Igrzysk ?
7. Jakiej muzyki słuchasz ?
8. Czy wierzysz w baśniowe stworzenia np. Jednorożce ? ;D
9. Podoba Ci się Twój blog ?
10. Potrafiłabyś opisać siebie w 5 zdaniach ?

Gruszka & Innax
 

2 komentarze:

  1. Bardzo sporo można się o tobie dowiedzieć. I nie przejmuj się też lubię posłuchać muzyki w samotności ;pp..
    Ps. Piszę się Thriller* ;))
    Przy okazji Zapraszam do mnie na dopiero rozpoczynający swoją przygodę z pisanie blog także o Katniss i Peecie. Komentarze i konstruktywna krytyka mile widziana :p Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń